خرید زمین در شمال بهتر است یا ویلا ؟

اگر می خواهید در شمال کشور ملکی خرید نمایید و یا اطلاعاتی در خصوص فروش و خرید زمین در گیلان و مازندران کسب نمایید

خرید زمین در شمال بهتر است یا ویلا ؟

اگر می خواهید در شمال کشور ملکی خرید نمایید و یا اطلاعاتی در خصوص فروش و خرید زمین در گیلان و مازندران کسب نمایید

اگر می خواهید در شمال کشور ملکی خرید نمایید و یا اطلاعاتی در خصوص فروش و خرید زمین در گیلان و مازندران کسب نمایید .حتما این مقاله می تواند برای شما مفید و حائز اهمیت باشد .

  • ۰
  • ۰

ویلا در شمال یا زمین در شمال؟

اگر می خواهید در شمال کشور ملکی خرید نمایید و یا اطلاعاتی در خصوص فروش و خرید زمین در گیلان و مازندران کسب نمایید .حتما این مقاله می تواند برای شما مفید و حائز اهمیت باشد .سوالی که عموما ذهن مخاطبان خرید ملک در شمال درگیر کرده این است که سراغ خرید ملک در شمال بروند و یا خرید ویلا  و اینکه چه مناطقی از شمال برای خرید ملک مناسب تر هستند .با توجه به اینکه ویلای آماده جهت فروش در شمال کشور نسبت به زمین های آماده فروش بسیار کمتر می باشد .

با توجه به استقبال عموم به خرید ویلای آماده در شمال ، قیمت ویلای آماده در شمال دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به قیمت زمین به علاوه هزینه ی ساخت ویلا می باشد

همچنین با توجه به اینکه عموما در شمال کشور می توان زمین را از بومیان با سطح اقتصادی ضعیف خرید ولی برای خرید ویلا  باید به سراغ سازندگان ویلا  که عموما دارای سطح مالی بالاتری هستند رفت ، خرید زمین در شمال  بسیار مناسب تر خواهد بود .

عموما میتوان گفت که با خرید زمین و ساخت ویلا در آن جدا از بحث ساخت به سلیقه ی شخصی خودتان تا 40 درصد بهای کمتری نسبت به خرید ویلای آماده در شمال خواهید پرداخت .

  • ۹۸/۰۹/۲۷
  • yeganeh akhavan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی